×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
با تلاش هیات ورزش روستایی، اهدای تجهیزات ورزشی به ۱۱۰ خانه ورزش روستایی انجام شد

دکتر سید کریم حسینی در این مراسم گفت: از سال ۹۶ تا ۹۸، تعداد ۹۶ خانه ورزش روستایی تجهیز شدند اما این آمار در سال ۹۹ به تجهیز ۱۱۰ خانه ورزش روستایی از محل اعتبارات اداره‌کل ورزش و جوانان و ستاد مبارزه با مواد مخدر رسید و در مجموع با تجهیز ۱۱۰ خانه ورزش روستایی که امروز به انجام می رسد، تاکنون ۲۰۶ خانه ورزش روستایی در خوزستان به وسایل ورزشی تجهیز شدند.

وی افزود: همه این عوامل دست در دست هم دادند تا در بخش روستایی یک سری اقلام ورزشی در رشته های مختلف در سال ۹۹ تهیه شود و ان شاالله برای سال ۱۴۰۰ این مسیر ادامه پیدا خواهد کرد.

رئیس هیات ورش روستایی و بازی های بومی و محلی عنوان کرد : به دنبال همکاری وزارت کشور و استانداری و دهیاری ها هستیم تا هر جایی که بخشدار یا دهیاری آن روستا اعلام آمادگی کند و فضای مختصری برای این اقلام داشته باشد نسبت به تجهیز خانه ورزش برای آنها اقدام کنیم.

حسینی خاطرنشان کرد: به همت نمایندگان استان در مجلس اعتبار خوبی را در دو قسمت جذب کردیم که این اعتبارات را فقط برای کارهای فرهنگی و امور ورزشی اختصاص دادیم تا بتوانیم از لحاظ فضاهای ورزشی مانند زمین چمن مصنوعی و طبیعی ، سالن ورزشی و آماده کردن فضای ورزشی در جای جای حوزه انتخابیه اقدام کنیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.