×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
عبور از پیک مصرف برق در تابستان باید به بهترین نحو مدیریت شود

سید کریم حسینی ضمن اشاره به کاهش تولید برق در نیروگاه های برق آبی به دلیل خشکسالی گفت: نیروگاه های حرارتی استان به ویژه نیروگاه رامین باید با برنامه ریزی دقیق و اورهال و تعمیرات به هنگام بخش های مختلف، شرایط افزایش بهره وری و تولید برق را برای گذر از پیک مصرف برق در تابستان مهیا نمایند.

حسینی افزود: البته شرکت توزیع برق نیز باید از طریق اصلاح الگوی مصرف و جمع آوری دستگاههای رمزارز و مردم نیز با مصرف بهینه و صرفه جویی تلاش کنند تا خاموشی ها در فصل گرم سال به حداقل کاهش یابد.

وی خاطر نشان کرد: ما به عنوان نماینده مردم از طریق وزارت نیرو پیگیری می کنیم تا در راستای افزایش تولید برق در نیروگاه رامین، منابع لازم جهت تکمیل واحد های نیمه تمام ۷ و ۸ تامین گردد.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی مدیریت و پرسنل نیروگاه رامین اظهار کرد: به جهت افزایش انگیزه پرسنل باید تبدیل وضعیت و تثبیت شغلی کارکنان با جدیت دنبال شود و ما نیز این امر را در کمیسیون اجتماعی دنبال می کنیم.

حسینی در پایان گفت: نیروگاه رامین در بحث مسئولیت های اجتماعی و استخدام های بومی باید در شهرستان باوی بیشتر فعالیت کند تا این امر برای شهروندان ملموس تر باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.